Sedarkah anda bahawa kelahiran ini ...
Semuanya kerana kasih dan sayang  ibu... 
Betapa besarnya kasih... 
Dalam kedinginan... 
Ibu bertarung nyawa untuk melahirkan kamu...
Apa balasan kamu pada Ibumu...

Ya Allah...
Ampunilah dosa2ku
Ya Allah...
Ampunilah dosa ibuku

Kini baru ku sedar 
Bertapa peritnya penderitaan ibu melahirkan ku...
Air mata ini mengalir dan menitis...

Saat kau melahirkan ku...
Amat sukar ku gambarkan..

Perderitaan yang ibu alami belum dapat lagi ku tebus ibu..
Ku berterima kasih padamu ibu..
Sesungguhnya kau bertarung nyawa melahirkan ku ke dunia ini...

Aku berjanji akan membalas jasa2mu padaku ibu..

Ibu..Aku sayang kamu...:)


"Awan mendung yang berarak
Bawa tangis bawa resah
Rebah rindu yang terkumpul
Semua birat dan kalimah
Semua janji yang terikat
Lebur disisimu..
."

-Petikan : Mentera beradu 






Cuba lihat titik pada kalimah ALLAH selama 10 saat dan alihkan pandangan mata anda pada dinding kosong.. lihatlah keajaibannya. ...subhanallah..rasa sgt KAGUM dgn ilusi mata kurniaanNya ini..


Meh rapat2..Mari dekat2..Nie nak storymory sikit..
Cerita panas diteruskan lagi dengan kehadiran spyshot Saga New Facelift. Gambar-gambar misteri ini diambil oleh Spyshot berhampiran Bukit Jelutong. 

Reka bentuk baru ini, menggambarkan grill depan sama seperti Exora dan Persona. 
Dengan lampu depan dan belakang yang baru, spoiler macam Persona ditambah pula signal lamp di side mirror, Saga baru ini bersama rim sukan yang lebih menarik.

 Pengenalan rekabentuk baru ini lebih memenuhi kehendak semua golongan. Saya berpendapat, rekabentuk baru ini lebih memudahkan pengguna Saga membuat modifikasi berbanding Saga sedia ada. Kita memandang pada luaran sahaja, namun pasti terdapat perubahan pada prestasi enjin.

Mari Lihat Beberapa Keping GAmbar yang telah Di UPLOAD...Benar atau tak...Kita sama-sama nantikan kemunculannya..








Jeng..Jeng..Jenggg!!! Macam mane Pendapat Korang???






AMACAM??? Nice Or Not?? Kita Tunggu Dan Lihat Kemunculanya....





video

Jom layan video nie...Siapalah yang creative sangat wat alih suara macam nie...Tapi gempak jugak...Huhu..Memang kelakar habis..Apa2 pun Jom layan jerrrrrrrr...!!

video



Pengorbanan Seorang Ibu




Masa usia setahun , ibu suapkan makanan dan memandikan kita. 
Cara kita ucapkan terima kasih kepadanya hanyalah
dengan menangis sepanjang malam. Saat usia 2 tahun, ibu mengajar kita bermain. 
Kita ucapkan terima kasih dengan lari sambil tertawa terkekeh-kekeh apabila dipanggil. 

Ketika usia 3 tahun, ibu menyediakan makanan dengan penuh
kasih sayang.Kita ucapkan terima kasih dengan menumpahkan makanan.

Masuk usia 4-5 tahun, ibu belikan pensil warna dan pakaian.
Kita ucapkan terima kasih dengan menconteng dinding dan bergolek atas lantai kotor. 

Saat usia 6 tahun, ibu memimpin tangan kita ke Tadika.Kita ucapkan terima kasih dengan menjerit," 
Tak mahu! Tak mahu !". 

Ketika usia 7 tahun, ibu belikan sebiji bola, kita ucapkan terima kasih dengan memecahkan 
cermin rumah jiran. 

Setelah usia 8-9 tahun, ibu menghantar kita ke sekolah, kita ucapkan terima kasih dengan ponteng sekolah.

Di usia 10-11 tahun, ibu menghabiskan masa sehari suntuk dengan kita,
kita ucapkan terima kasih dengan tidak bertegur sapa dan asyik bermain dengan kawan.

Menjelang usia 13 tahun, ibu suruh pakai pakaian menutup aurat, kita ucapkan
terima kasih dengan memberitahu bahawa pakaian itu ketinggalan zaman. 

Ketika menjangkau 18 tahun, ibu menangis apabila tahu kita di terima masuk universiti ,
 kita ucapkan terima kasih dengan bersuka ria bersama kawan-kawan. 

Menjelang usia 20 tahun, ibu bertanya apakah kita ada teman istimewa, kita katakan,...." itu bukan urusan
ibu..

Setelah usia 25 tahun, ibu bersusah payah menanggung perbelanjaan perkawinan kita, ibu menangis dan memberitahu bahawa dia sangat sayangkan kita, tanda kita ucapkan terima kasih dengan pindah jauh
darinya. 

Ketika usia 30 tahun, ibu menelefon memberi nasihat mengenai penjagaan
bayi, kita dengan megah berkata,... " itu dulu , sekarang zaman moden ".

Ketika usia meningkat 40 tahun, ibu menelefon mengingatkan tentang
kenduri di kampung, kita berkata, " kami sibuk...tak ada masa nak datang ". 

Menjelang usia 50 tahun, ibu jatuh sakit dan meminta kita menjaganya.
Kita bercerita tentang kesibukan dan kisah-kisah ibu bapa yang menjadi
beban bagi anak-anak. 

Dan kemudian suatu hari...kita mendapat berita ibu meninggal, khabar
itu mengejutkan.... dalam linangan air mata, segala perbuatan terhadap
ibu muncul dalam ingatan satu persatu....Menyesal kemudian tiada guna...

Sanggupkah anda membalas jasa ibu sebegitu...Renung2kan Bersama...

Credit to : Persatuan Mahasiswa Islam USMKKj



Untuk renungan semua, 

Siapakah orang yang sibuk ? 
Orang yang sibuk adalah orang yang tidak mengambil berat akan waktu solatnya seolah-olah ia mempunyai kerajaan seperti kerajaan Nabi Sulaiman a.s 

Siapakah orang yang manis senyumannya? 
Orang yang mempunyai senyuman yang manis adalah orang yang ditimpa musibah lalu dia kata "Inna lillahi wainna illaihi rajiuun." Lalu sambil berkata,"Ya Rabbi Aku redha dengan ketentuanMu ini", sambil mengukir senyuman. 

Siapakah orang yang kaya? 
Orang yang kaya adalah orang yang bersyukur dengan apa yang ada dan tidak lupa akan kenikmatan dunia yang sementara ini. 

Siapakah orang yang miskin? 
Orang yang miskin adalah orang tidak puas dengan nikmat yang ada sentiasa menumpuk - numpukkan harta. 

Siapakah orang yang rugi? 
Orang yang rugi adalah orang yang sudah sampai usia pertengahan namun masih berat untuk melakukan ibadat dan amal-amal kebaikan.
 
Siapakah orang yang paling cantik? 
Orang yang paling cantik adalah orang yang mempunyai akhlak yang baik. 

Siapakah orang yang mempunyai rumah yang paling luas? 
Orang yang mempunyai rumah yang paling luas adalah orang yang mati membawa amal-amal kebaikan di mana kuburnya akan di perluaskan saujana mata memandang. 

Siapakah orang yang mempunyai rumah yang sempit lagi dihimpit? 
Orang yang mempunyai rumah yang sempit adalah orang yang mati tidak membawa amal-amal kebaikkan lalu kuburnya menghimpitnya. 

Siapakah orang yang mempunyai akal? 
Orang yang mempunyai akal adalah orang-orang yang menghuni syurga kelak kerana telah mengunakan akal sewaktu di dunia untuk menghindari seksa neraka. 

Siapakah org yg KEDEKUT ? 
Orang yg kedekut ialah org yg membiar ilmu ini dan tidak berkongsi pada orang lain.

Sebaik-baik manusia itu adalah mereka yang memberi manafa'at kepada manusia lain...
Ini adalah antara koleksi beberapa keping Gambar Proton Inspira yang sempat di terjah di beberapa blog...
Apa pendapat korang tentang kereta keluaran PROTON kali ini?













Terdapat tiga varian enjin MIVEC yang disediakan iaitu model 1.8 liter menggunakan transmisi manual dan transmisi automatik, serta model 2.0 liter dengan transmisi automatik.

Model ini adalah versi ditukar lencana daripada Mitsubishi Lancer, dengan kendalian dan sistem gantungan (suspension) dipertingkatkan oleh Proton dan sentuhan ‘pemanduan sebelah kanan Lotus’ untuk disesuaikan 
dengan permukaan jalan serta gaya pemanduan tempatan.

Difahamkan, Proton meletakkan sasaran untuk menjual lebih 1,000 unit sebulan kereta ini dengan jangkaan versi 1.8 liter transmisi automatik bakal menjadi pilihan utama.

Akan dijual pada harga di bawah RM80,000 seunit bagi enjin 1.8 liter dan bawah RM95,000 bagi enjin 2.0 liter.

Credit to : arenakereta

video



Gempak Tol Bebudak Nie.... Tabik Spring la...:)
Inilah Bibit2 Lagu NEGARAKU Yang Telah Diubah Suai Oleh NameWee Yang telah merosakkan Bangsa Sendiri Dan Mengutuk Orang2 Islam...


Lebih Lanjut Disini 1 Million Hate NAMEWEE


Setelah Diterjemahkan Inilah Hasilnya......


Negaraku
Negarakuku
Negaraku
Negarakuku
Negaraku
Negarakuku

Aku cinta negaraku, Hanya bila ada negara, Ada tanah air ku
Hanya bila ada tanah air ku, Di sini aku berdiri di sini
Nyanyikan lagu ini untuk kau dengan lantangnya, Janganlah kau takut
Walaupun aku selalu menggunakan perkataan-perkataan kesat dalam laguku
Tetapi lagu aku hanya seperti durian, berserta duri-duri
Hanya apabila kau berani membukanya, untuk melihat kebenaran nyata di dalam

Ia boleh berbau seperti tahi, ataupun berbau sangat elok
Hanya bergantung kepada jenis hidung yang kau ada
Polis kami mempunyai nama lain yang dipanggil MATA
Kerana mata-mata mereka sangat tajam
Apabila tahun baru semakin hampir, mereka seolah-olah sangat bekerja keras
Mereka akan mengeluarkan pen-pen, tetapi mereka tidak membuka tiket kepadamu
Kerana mereka terlalu dahaga dan mereka perlu minum TEH
Dan juga kopi O, mahukan gula lebih?
Kalau ditambah lagi gula, mereka akan tersenyum kegembiraan denganmu
Mereka akan katakan TATA kepadamu bila kau mahu beredar

Negaraku
Tanah tumpahnya darahku
Rakyat hidup
Bersatu dan maju

Fenomena seumpama ini tidak perlu dipertingkatkan lagi
TIDAK perlu untuk pertingkatkan kerjasama antara polis dan rakyat
Perhubungan tidak akan berubah dengan secawan kopi
Aku sangat gemarkannya
Sekurang-kurangnya aku tidak akan dapat tiket saman bila aku balik rumah
Kalau berlaku, bapaku mesti berang dengan aku
Aku mesti kena hamun, tak de kereta untuk aku
Kurang asam, apa yang aku boleh buat waktu macam ni?
Macammana aku nak BERGEMBIRA tanpa kereta?
Macammana aku nak beromen tanpa kereta?
Macammana aku nak cari awek tanpa kereta?
Aku sangat cintakan negara ini
Waktu subuh pukul 5 pagi
Ada seruan azan untuk kejutkan aku
Kadangkala ada lagu sekali
Sama macam nyanyi lagu cinta
Kadang-kala suaranya diubah jadi macam gaya RnB
Walaupun kadang-kala mereka menyanyi sampai jadi sumbang
Atau kadang-kala mereka menyanyi sampai serak
Sesetengah suara mereka sama macam kokokan ayam jantan, tetapi mereka lebih awal dari ayam jantan


Hanya dengannya, kami akan dikejutkan untuk pergi ke sekolah atau kerja
Tolong jangan salahkan kerajaan hanya ambil kisah tentang orang bumiputra
Tolong jangan salahkan kerajaan kerana tidak adil dengan kami
Ini semua tunjukkan kami orang cina tidak takut kerja keras
Ini semua hanya berikan kami cara untuk cari jalan keluar
Jangan terperanjat dengan keadilan mereka
Ini hanya tunjukkan kami adalah cemerlang
Hanya kanak-kanak kecil yang belum lagi dikotorkan tahu apa itu kemerdekaan
Kalau tidak, kau nampak beberapa orang lain masih lagi perlukan pengasuh kanak-kanak

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan
Raja kita
Selamat bertakhta

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan
Raja kita
Selamat bertakhta

Orang-orang yang di dalam kerajaan, mereka lagilah cerdik
Apa jua kerja mereka buat, mereka boleh buat dengan perlahan-lahan
Sedangkan orang-orang yang beratur pun akan tengking pada mereka
Mereka terus berasa selesa sepertimana yang mereka suka
Kadangkala mereka sampai bawak keluar kek mereka
Mereka makan kek nyonya mereka, anda semua boleh terus beratur
Meskipun kalau kau benar-benar tengking mereka
Ia masih lagi ok, kerana pengawal keselamatan tidur di sebelah dan dia tidak akan kesah tentang kau

Mereka tutup kepala mereka, lintas jalan dengan perlahan
Kau perlu benarkan dia melintas dan berhati
Yang paling penting untuk hidup dengan gembira, untuk hidup dengan selesa
Jangan jadi macam orang cina setiap hari sibuk dan penat gila
Kita amat disanjungi sikap sebegini
Inilah gaya hidup mereka, cara hidup mereka
(sikap sikap)

Aku masih lagi cakapkan perkataan baik-baik dalam lagu ini
Aku percaya mereka yang bencikan aku mesti tengah bergembira sekarang ini
Dunia ini sangat damai, dunia ini penuh dengan harapan
Tiada siapa yang tercedera, semuanya berjalan dengan lancar
Kau sangat suci, kau sangat pelembut
Tahi itu bau sangat wangi, tiada perkataan-perkataan kesat
Kau semua sangat berdarjat tinggi, setiap hari menikmati percintaan
Mendengar GuangLiang PinGuan (penyanyi popular malaysia)
Tetapi mereka telah lari ke Taiwan
Pelajar-pelajar sekolah Cina, selepas habis belajar
Sangat susah nak masuk ke universiti tempatan
Sebenarnya kitorang tak perlu dihasut oleh mereka
Kerana ini salah satu daripada pelan besar kerajaan
Mereka mahu kami pergi ke luar negara untuk mengejar cita-cita kami
Kemudian balik semula untuk menyumbang kepada negara
Rancangan ini memang sangat bagus sampaikan aku tak boleh nak cakap apa-apa

Di setiap pelusuk dunia sekarang ini boleh cari anak-anak Malaysia
Seolah-olah kami lari dari suatu tempat, sangat shiok (?)
Malaysia sedang mempromosikan tahun melawat Malaysia 2007
Tradisi cina dipromosikan di mana-mana
Tetapi kerajaan tidak pedulikan pun pelajar-pelajar sekolah cina
Semua sijil-sijil kami dibuangkan ke dalam longkang
Serupa macam aku, aku pergi ke Taiwan selepas habis belajar
Aku telah belajar sesuatu dan sedang bersedia untuk kembali dan membantu negaraku
Aku sekarang sedang berdiri di tepi jalan di Taipei, bersama dengan gitarku
Tetapi di dalam hatiku aku masih lagi menyanyi

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan
Raja kita
Selamat bertakhta
Tolong jangan saman aku
Aku takde duit"



Dalam sebuah tadika, 2 kanak-kanak sedang bergaduh.

Sam : kau memang beruk la?
Dol : kau la beruk..!
Sam : kau la beruk..kata aku plak?

Kemudian datanglah cikgu tadika untuk meleraikan pertengkaran tersebut.

Cikgu : Apa pasal gaduh-gaduh nie. Tak baik tau?
Dol : Beruk nie kata saya beruk cikgu?
Cikgu : Sam, Dol mari sini. Cuba tengok tangan kamu? Sama kan?
SamDol : Sama cikgu!!
Cikgu : Cuba tengok mata, hidung dan telinga kamu.. Sama jugak kan?
Sam Dol : Sama jugak cikgu!!
Cikgu : Kalau dah semuanya sama, kalu Dol BERUK kamu pun BERUK jugak lah Sam.! Paham?
SamDol : Paham cikgu!
Sam : Tapi mengapa tangan, mata, hidung dan telinga cikgu sama macam kami?  Cikgu pun BERUK jugak ker??
Cikgu : Sabar jer laaa.!! (dalam ati)

Stars and cracks
5.57MB




100 Old Ornaments
8.14MB


KES 1
Errmmmm tension betul hari nie....
Pakai jer kereta mahal-mahal
Nak masuk simpang pun tak bagi signal
Ape punya lesen daa ko pakai
Korang ader macam tu ke..??


KES 2
Nie lagi satu
Dah nak dekat simpang baru la nak nyalakan signal
Bek dah masuk simpang baru bagi signal
Buat orang kat belakang marah jer..
Korang pernah kena?


KES 3
Errmmm tau la jalan tu tak der kereta
Pastu nyalakan lampu tinggi
Tapi agak2 la bila ada kereta or motor dari depan datang
Cepat2lah tukarkan pada lampu rendah..
Nie tak,dengan bangganya ko biarkan jer lampu tu terus
Ko ingat ko sorang je punya jalan ke..
Aku pun bayar cukai beb!!!
Harap korang tak macam tu..




p/s : Huh!! Luahan perasaan tol aku nie..Ahakz...

50 Old Ornaments
3.06 MB


30 Texture Brushes
6.74 MB




Terlalu banyak kena kopi, aku menyanyi
Ditemani teko berasap dan bau wangi
Ditemani cahaya malap dan lagu reggae
Hayati, salam

Masing-masing ada masalah sendiri
Masalah dunia, masalah peribadi
Luahkan jangan simpan dalam hati
Boleh cerita di kedai kopi

Cerita kedai kopi
Cerita kedai kopi
Tiada hakim tiada saksi
Cerita sensasi di kedai kopi

Ada satu hero melayu, namanya rahsia
Dulu lepak tepi parit kampung
Sekarang lepak media massa

Asal boleh masuk tv, dia mesti buat
Awek tengok jambu, laki tengok meluat
Citarasa makin besar otak makin ketat
Baru angkat berat sikit baju pun dah sendat
Ay, jalan berkepak dengan awek romantis
Biasalah budak baru nak naik jadi artis
Ay, jalan berkepak dengan awek romantis
Biasalah budak baru nak naik jadi artis
Jakun ke pelakon, jamban ke makan malam
Dinner show menyanyi, sorang pun tak faham
Tapi datin muda tengok, geram dan sangkut
Datuk outstation,apalagi angkut

I’m in the mood for love
Simply because you’re near me
Honey but when you’re near me
I’m in the mood yes i’m in the mood for love

Terima kasih rahsia diterima
Kalau sunyi lagi boleh main gila
Datin kena taruk, rahsia kemaruk
Makan boleh tapi jangan sampai kena lauk
Datuk pergi London lama, pucat bila balik
Bini buncit sikit tau dia tak boleh naik
Datuk pergi London, dia pucat bila balik
Bini dan anak percuma dah ada penyakit
Apa kesudahannya, apa yang terjadi
Rahsia tinggal rahsia takkan masuk tv lagi
Cerita sensasi dengar di kedai kopi
Setiap individu punya versi sendiri

Masing-masing ada masalah sendiri
Masalah dunia, masalah peribadi
Luahkan jangan simpan dalam hati
Boleh cerita di kedai kopi

Terlalu banyak kena kopi aku menyanyi
Ditemani teko berasap dan bau wangi
Ditemani cahaya malap dan lagu reggae
Hayati, rentak keluarga marley
Hamba di belanda di tengah ibu kota
Temanku Salam, dreadlocks bawah mahkota
Anak perantauan yang punya citarasa Jamaica
Rindu nak dengar cerita kedai kopi Malaysia
Aku cerita, dia ketawa
Tak kering gusi, jatuh kerusi
Dia pula bercerita tapi bukan tentang dia atau dia
Di Eropah orang bentang idea
Topik-topik intelektual didiskusi
Anjakan paradigma bila kena kopi
Peace, love and harmony, reggae sampai pagi
Keluar kedai kopi Amsterdam masih steady

Terlalu banyak kena kopi aku menyanyi
Ditemani teko berasap dan bau wangi
Ditemani cahaya malap dan lagu reggae
Hayati, yeah…

Floral Brush pack
20 brushes


52 Grunge Brushes
abr + preview | 5.43 Mb

Betul ker Buat RM4,000 dengan telur ???

Salam sejahtera ,

Ok hari ini saya nak bongkarkan cara termudah untuk anda memperolehi RM4,000 tanpa keluar 1sen pun..

Sila baca cerita dibawah ini untuk cara-caranya :

Ada seorang pak cik yang bernama Pak Di yang sangat kaya. 
Setiap hari beliau akan menyimpan RM1000 di bank. Setiap 
hari tepat pukul 9 pagi Pak Di dah pun bersiap sedia terpacak 
di kaunter bank untuk menympan RM1000 nya.

Setelah lebih kurang setahun berlalu, kehadirannya setiap hari 
disedari oleh Manager Bank. Menager Bank itu pun memanggilnya 
ke office dan bertanya...

Manager : Setiap hari saya lihat pak cik akan menyimpan 
RM1000 di bank. Apa kerja pak cik?

Pak Di : Saya ni sebenarnya tak de kerja encik. Cuma saya suka 
bertaruh. Setiap hari saya akan bertaruh dan saya tak pernah kalah.

Manager : Ooo... ini sudah cukup bagus. Tapi pak cik mungkin belum 
bertemu dengan orang yang teror macam saya ni. Kalau pak cik 
bertaruh dengan saya jangan haraplah nak menang.

Pak Di : Iye ke? Kalau macam tu jom kita bertaruh.

Manager : Okay. Sebutkan apa saja pak cik nak bertaruh dengan saya. 

Pak Di : Macam ni... dalam tempoh 7 hari dari sekarang encik akan 
kehilangan telur encik. Kalau betul encik akan hilang RM1000, 
kalau tak saya akan bayar encik RM1000.

Manager : Hahaha.. tak logiklah pak cik. Tapi tak pe... saya setuju.

Setelah kedua-duanya bersetuju, mereka pun beredar. Besoknya bila 
bangun pagi Manager tu pun meraba telurnya.. ooh masih ada. Begitulah 
seterusnya hinggalah sampai ke hari yang ketujuh dia dapati telurnya 
masih lagi ada.. 
Dengan suka hatinya Manager tersebut pun pergilah berjumpa dengan Pak Di.

Manager : Pak cik sorrylah ye.. telur saya masih lagi ada..

Pak Di : Betul ke? Aku tak percaya... Mari sini aku pegang...

Lalu dipegangnya anu Manager tu. Sambil tersenyum Pak Di pun berkata..

Pak Di : Okaylah.. Betul kata kau. Nah ambil RM1000 ni. Pak Di pun menghulurkannya.

Manager : Hari ni baru pak cik tahu siapa yang terror... 
Sorrylah pak cik hari ni pak cik tak dapat pergi bank lagi keh.. keh.. keh...

Tiba-tiba Pak Di mengeluarkan RM4000 dan pergi ke kaunter bank. Manager 
tersebut rasa hairan lalu bertanya pada Pak Di..

Manager : mana pak cik dapat duit sebanyak tu?

Pak Di : Pak cik bertaruh dengan kawan pak cik Guard kat luar tu tadi RM5000.

Manager : Bertaruh apa?

Pak Di : Bertaruh yang pak cik dapat pegang telur Manager Bank..

Manager : Tak guna punya orang tua..

Pakcik Di untung RM4,000 dengan mudah.. :D
Hehe..so dah dapat tau bagaimana caranya?

Just joking..sekali sekala kite kene rilekskan otak kite 
dgn lawak jenaka.. :D

Oklah,

Inspirasi ini mengajar kita apa yang orang lain cuba pelajari 
sepanjang hidup mereka.
Jadi berfikirlah secara positif!

Bertindak hari ini,

atau

orang lain yang rebut peluang hebat ini!

Sertai HYPROBULKSMS dan mulai jana Income 4-5 angka seminggu !!
Peluang masih terbuka untuk anda..sertai kami di HYPROBULKSMS dan jana pendapatan yang hebat!!
KERJASAMA amat penting..Sertai kami sekarang!!
Izinkan saya tunjukkan jalannya pada anda..

Kata-kata Hikmah Ilmuan Islam PROF DR. Hamka -

" Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba...datang tidak menentu masa...
datang ketika kita dalam kesusahan atau kesempitan.. nilailah peluang itu secara bijaksana..rebutlah peluang yang besar itu,kerana peluang yang besar itu boleh berlalu secara tiba-tiba. Jangan jadikan seribu alasan untuk menolak peluang yang BESAR itu..

Renung-renungkanlah.. :)


ps: "You and yourself are the best teacher but you and yourself are the worse enemy".
Kita sendiri yang membentuk diri kita pada masa hadapan dan bukannya orang lain.


Ikhlas,

MOHD SOFFI SALEHUDIN
Associate Biz Partner HyprobulkSMS
019-3349593
HYPERNET RESOURCES (001773825-M)
No. 9-2, Jalan PJU 8/5A,
Bandar Damansara Perdana,
47820 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan

http://bit.ly/hyprobulksmspro

Anda juga mungkin meminati :-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:    .: cinoscaraku.com.:

Lain Blog


Caraku
CiNOS. Powered by Blogger.

Popular Posts

JoM